söndag 4 januari 2009

Typiskt....

Nu skiter jag i dejtandet. Jag har iaf inte kommit över mr J än. Fick en gråtattack ikväll samtidigt som jag såg filmen "Galen i kärlek". Trodde verkligen att han var den ende för mig. Men jag var tydligen inte hans enda. Han var nog inte otrogen, men jag var inte hon med stort H för honom som han var stora H:t för mig. Kändes det som.

Så ikväll tycker jag synd om mig och går nu raka vägen till sängen.
Nån dag måste jag ringa honom med för att få tillbaka mina saker han har. Ush får ta det en dag jag känner mig stark. Skulle jag göra det nu skulle jag bara böla igen.

Mina dejter har iaf visat mig att jag fortfarande är attraktiv på marknaden. Synd bara att inga jag träffat mäter sig med mr J... För det är det jag gör när jag går på en dejt. Jämför honom med mr J. Ingen är som honom....om jag bara kan fatta det.

Tur jag har min "skönt-att-bli-av-med-honom-lista". Måst granska den grundligt innan jag somnar.

Imorgon ska jag träna...gymma stenhårt på gymmet och bli skitsnygg! (hoppas jag inte springer på honom där bara)

Godnatt med er!
puss puss

Inga kommentarer: