fredag 16 januari 2009

Brukar aldrig ha svårt för att somna

Förutom om jag jobbat kväll och ska upp tidigt dagen där på. Men igår kväll snurrade tankarna ska ni veta. Klockan han bli 3 innan jag till slut fick ett besök av John Blund och han blåste sömnsand i mina ögon.
Jag var så förvirrad i går kväll efter att en mr J sagt att han saknar mig att jag visste varken ut eller in. Hur ska jag hantera en sån sak. Jag var bara tvungen att fråga honom på msn varför han sagt så. Tydligen har han mått sämre än jag av att det tog slut. Han hade till och med pratat med sin mamma om vad han skulle göra. Hon hade sagt att han skulle ringa mig och prata ut. Men det hade han varit för feg för sa han. Japp sa jag. Du är en riktig fegis.
Det största problemet är att jag har ju inte helt kommit över karln. Så på detta sätt måste jag verkligen vara på min vakt. Tänka både en och två gånger på vad jag ska göra. Därför är det tur att jag har träning idag, filmkväll med brorsan ikväll, ridning imorgon och middag med utgång med brudarna imorgon! :D

Mr A har tydligen alltid haft känslor för mig. Bara det att det var nu han lyckades kläcka ur sig dem.

Jag hoppas att det kommer bli nån rätsida på mitt liv snart.

puss puss

Inga kommentarer: