torsdag 15 januari 2009

Parallellt universum

Det är vad jag lever i just nu!
Känner att mitt liv är som ett garnnystan som har trasslat till sig rejält!
Mr A och Mr J har visst nåt som de inte har berättat för mig. Men som de båda så duktigt gjorde idag.
Så dejten med jägarn ställdes in för att jag känner mig som ett vrak!

Längtar till imorgon på gymmet då jag ska gymma arslet av mig:P
Längtar till ridningen då jag helt kan fokusera på nåt annat.
Längtar till bror min kommer på fredag kväll då han kan hjälpa mig att ta reda på vad jag har för känslor och tankar.
Längtar till lördagkväll då mina brudar ska hjälpa mig tillsammans med lite vin att reda ut härvan!

Ikväll var det jag te och en film "snygg sexig singel" En riktigt bra chickflick man kunde vila ögonen på samtidigt som jag fick lite idéer:)

"Mr Right now" kanske kan bli "Mr Right" efter ett tag :)

puss på er!

1 kommentar:

Katitzi sa...

va? va? va? va? va? vad vad vad har hänt... vad har de som du inte visste ....åhhhh Cissi du bara kan inte skriva saker som jag inte förstår vad du menar och sen så blir jag såååååå nyfiken!!! arrrghhh..... tell me moooore! =)