fredag 2 januari 2009

Funderingar

Ville egentligen slänga upp det här inlägget på tunnelbanan men eftersom jag måste ta en bild först för att lägga upp ett inlägg från mobilen så fick jag vänta.

Nu sitter jag i skolan :P Är lite tidig här skolan börjar ju egentligen inte förrän nästa vecka, men vi känner oss lite pressade inför vårat pm som ska skrivas. Prioriteringar i äldreomsorgen. Böcker funna och lite tankar tänkta. Nu ska jag bara hem och läsa lite i böckerna för att sen kluddra ner nåt bra:D

Shit det är kallt idag! -8 grader stod det på termometern i morse :oS
Ändå finns det folk som tydligen inte fryser när det är så här kallt. Såg mängder med folk som gick runt med en tunn skinnjacka eller en fin lite nätt höstjacka. Brrr, jag slänger iaf på mig min tjocka stora varma dunjacka. Trots att den är ful och gammal. Men varm är den iaf :D

Nu ska jag snart vidare in till stan med brorsan och byta min pyjamas jag fick i julklapp.

Var rädda om er därute i kylan!

Inga kommentarer: