måndag 12 januari 2009

Tänkt och lagt tarot:)

La min framtid med Mr A och med Jägarn. Och det jag kom fram till är att jag ska vänta med att ta upp mr A till sthlm. Jag ska säga något som att jag vet inte om det är en så bra idé att du kommer upp just nu. Jag har nämligen tänkt lite och det känns som att jag behöver mest tid med mig själv. Sen kan det vara bättre om vi i så fall ses i samband med min nästa kurs istället då jag har mer möjlighet att umgås med dig.

Det låter väl bra va:D

Jägarn ska jag träffa igen på torsdag...undrar om det var då jag skulle träna med...annars får jag träffa honom efter träningen bara:)

Lite roligt att höra att ni håller på jägarn trots hans ålder som jag hängt upp mig på:P och fru M han är inte bara 9 år äldre han är 14 år äldre. Det är hela 5 år till det;)

Vad ska jag berätta mer om honom...han öser ur sig komplimanger så jag blir alledeles vimelkantig och vet inte vad jag ska säga. och då kommer det ännu mer "men du är söt" och mysig. Det kan vara lite jobbigt me för jag är rätt dålig på komplimanger tror jag. Iaf om man jämför med honom. Men jag har lyckats kläcka ur mig att han är söt och fin.

En annan grej som är bra eftersom han är jägare så har han alltid mat hemma :D mycket älgfärs kanske men det kan man göra massor av. Så om det sinar i min frys kanske man kan studsa dit och få sig en bit. Han bor ju ganska nära typ där jag ska ha min praktik nästa vecka och 4 veckor frammåt. 15 min bort med tvärbanan...

Han gillar hårdrock me...han berätta att han faktist har varit en långhårig hårdrockare hihi det skulle jag vilja se. Undrar om han har några tatueringar då. Nämnde fröken M:s planer och hennes drake vilket han tyckte var ascoolt...

Nu kommer jag inte på mer om honom. Lägger till mer efter torsdagen kanske. Jo förresten jag går på fru M:s teori om att han var nervös därav de dåliga kyssarna. Hoppas de är bättre på torsdag:)

puss på er

3 kommentarer:

Emma sa...

Ojojoj!! Då måste jag få höra ALLT sen! Han blir säkert bättre på att kyssas ju mer ni övar *hihi* Låter som en fin kille, och som sagt, ta det bara piano så blir det hur bra som helst=)

Maria sa...

Går att göra massa gott med älgfärs!! Om inte ni gör slut på det så be honom langa upp massor till oss *blink,blink* :D Han låter toppen!
Kram på dä

Anonym sa...

Kolla in mina metal o rock recensioner, kommentera gärna!