måndag 12 januari 2009

Jag tänkte fåna mig här imorgon:P

Tänkte att jag ska lägga upp mina mått här. Typ biceps bröst mage stuss lår. Är det för töntigt?

Tränade snabbt idag. I vanliga fall tar jag det väldigt lugnt på gymmet och med det så hinner ju säkert mina muskler återhämta sig mycket bättre mellan seten vilket leder till att jag orkar mer. Så idag blev jag så besviken för att jag skyndade mig igenom allt. Sjönk ju antala reps per set på varje maskin kändes det som. Men imorgon ska jag träna igen så har jag inte för mycket träningsvärk kanske man kan köra lite extra på de maskinerna jag körde idag men väldigt lugnt istället. Fröken K är det som drar i mig imorgon så då måste jag ju träna igen kan inte svika henne! :D

Fikade i kväll med brudarna och alla var där! Helt otroligt det är inte ofta det händer. Jätte trevligt att träffa ALLA igen. Fröken K och jag umgås ju fyra dagar i veckan så henne var det inget speciellt att träffa igen ;) hihi
Åt en hel halv biskvi...varför?! Kommer hem sen med halsbränna och ont i bröstet. Den var enorm den här biskvin ska kanske tilläggas. Så nu sitter jag här med min vattenflaska:)
Hörs i morgon mina vänner!

puss puss

Inga kommentarer: