fredag 23 januari 2009

Nu har det varit tyst här för länge!

Så jag kan väl berätta lite.
Min blogg motivation har visst försvunnit lite. Men den kommer kanske igen. Jag har ju inte ens skrivit upp mina mått!
Men just nu känns det mindre nödvändigt då jag ändå bara går ner i vikt och mina muskler förtvinar av allt soffsittande. JAG VILL TRÄNA!
Jag ska rida imorgon så det får inleda min träningsvecka. Kanske att det blir lite box på söndag me fröken M drar i mig ;) Fast jag måste säga att jag är gaaaanska så sugen på att banka skiten ur henne ;)

Sen är man ju på praktiken som sagt. En vårdcentral...i samma område som jägarn bor i. Hoppas han inte behöver söka sjukvård...hehe
Men det är roligt där! Jag ska börja att ta egna hembesök nästa vecka och även ta emot egna patienter på den öppna mottagningen :D Hur kul som helst! Plötsligt kommer jag börja känna mig som en riktig sjuksköterska. Avskyr studentstämpeln man har när man går bredvid sin handledare. Patienter litar mer på mig när jag jobbar som undersköterska än när jag gör min praktik. Väldigt frustrerande.

Nu sitter jag i klistret igen! Jägarn undrar om jag vill ta ett glas vin med honom i helgen....
Men jag funderar på att bara säga som det är...imorgon:)
Träffade ju mr J i onsdags kändes ovanligt bra. Vi prata och drack varsin öl och på Sjöpaviljongen framför den öppna spisen :) Riktigt trevligt. Nu är han och åker bräda i fjällen. Skickade ett meddelande där jag sa att han kan ju höra av sig när han är hemma igen. Så vi får se hur det går. Jag har inte bestämt mig för nåt än. Sa det till honom me.
Så därför sitter jag i klistret men jag ska nog bara säga som det är till Jägarn. :D

Bjuder på ett trevligt klipp här :D Fröken M introducerade honom för mig bland annat han är bara sååååå rolig!

1 kommentar:

Mariiie sa...

Så det blir box på söndag?!?!??? :D
Försök du bara att banka skiten ur mig *hehe* ;) Kram kram!