torsdag 8 januari 2009

På fredag lägger jag in er mina vänner;)

Om ni inte säger ifrån dvs :D
Så säg ifrån om ni inte vill ligga på min blogglista till höger---->
Skolarbetet är klardigt och inlämnat. Såååå skönt! Så nu sitter jag här och njuter av en god kopp te och lyxade med en smörgås med jordnötssmör och ost på :D Det är faktist ganska mycket proteiner i jordnötssmör så det måste vara bra för mig.

Ska ju på date sen och tänkte ev äta middag då beroende på var vi går. Annars blir det nåt cullinariskt som räkwok ikväll:D

Ibland får jag nästan lust att lägga upp en bild på min outfit för idag...men det känns så himla blondinbella så jag skiter i det. Har ändå bara en massa gamla tråkiga kläder i garderoben:P
Favvisar nu är iaf leggings och benvärmare med en tunika till. Mysigt och fint:) Just the way I like it.

Nu ska jag göra en till sån där god smörgås.

Puss på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag trivs bra i din lista. Kör på det. :)

Anonym sa...

Vill du ha en chans att synas, visa upp din stil eller bara ge inspiration till andra? Skicka in dina bästa outfit-bilder till CHICSTYLEBLOGG@hotmail.com