tisdag 6 januari 2009

Händer inte så jätte mycket idag...

Sitter i skolan och bloggar igen:D
Har börjat bli en vana det här nu...suttit två gånger i skolan och bloggat.
Igår var det gym igen efter 2 veckors uppehåll. Härligt härligt. Värvade fröken K så nu är det en till som drar i en att man ska gå och träna. Sånt är alltid bra! Ju fler man är desto bättre säger man ju :D
Fröken K och jag körde ett stenhårt arm, rygg, mag och axel pass. Jag hoppas hon har lika mycket träningsvärk som jag...annars får jag pressa henne lite mer nästa gång;)
Räknade ihop mina situps på kvällen sen 156 st :D Men jag kan röra på mig idag iaf om man jämför med förra gången jag körde ett stenhårt magpass då jag knappt kunde sätta mig ner i soffan:P
Det var ingen annan övning jag ökade på, den här gången:( Men jag får skylla på mitt jullov att jag har latat till mig.

Sen i eftermiddag blir det lite fika med fröken E :D trevligt trevligt.

Vi hörs senare!
puss

Inga kommentarer: