söndag 25 januari 2009

Träningsfreak!

Gjorde nyss en "protein drink" Vet inte hur bra den var....mycket kolhydrater me förstås. Hade i en halv deciliter havregryn, frysta hallon och blåbär, linfrön och mjölk. Mixade allt och hällde upp. Inte jätte gott men det slinker ner iaf. Sen hitta ett recept som verkar riktigt bra proteinmässigt.

Man blandar två ägg och en halv banan. Mixa sedan ihop ingredienserna med en stavmixer. Fyll på med två deciliter mjölk och mixa tills drycken blir skummig som en mjölkdrink. Häll upp i ett glas.


Ska testa denna efter träningen. :)
Jag måste börja köpa mer ägg...äter ägg så jag säkert blir äggallergiker snart:P

1 kommentar:

Mariiie sa...

Ska också prova en sån där proteindrink nångång =) Min gainomax med banansmak var helt okej föresten, bara jag som hade fått för mig att den skulle smaka konstigt =) Mina armar skakar fortfarande sen boxen :D Kraam