fredag 9 januari 2009

Oj....

Killen är förbövelen 14 år äldre än mig!!!!
Men han är våg, jägare kör schysst bil (volvo s60 svart eller vad det var...fin var den) massa gemensamt typ att vi är lika dåliga på att hålla tiden och vi kan prata om äckelsaker utan att få hulk känslor.

Sen bjöd han mig på kaffe och 2 glas vin:)
.......så hoppsan ytterligare 1 poäng införskaffade;)

Det enda jag kan säga just nu efter 2 glas vin är HAN ÄR 14 ÅR ÄLDRE ÄN MIG!!!!
Mamma är för tusan bara 12 år äldre än honom.....

Hihi Jag gillar att vara smal ibland. Han hade ställt sin fina bil i ett garage som råkade stänga kl 23 och vi kom till detta garage när klockan var typ 0.30. Men det fanns en lite springa så jag kunde lirka mig igenom för att ta mig in med hans bilnyckel och kontokort för att betala parkering till kl 10.00 imorgonbitti. Nu har jag brutit mig in i ett bilgarage med! Förra gången jag slank in så där var på skattjakten i gymnasiet i Kristianstad när jag skulle hämta ett bioprogram. Då var det glasdörrar som det fanns glipor emellan där jag kunde slinka in så det gjorde jag och hämtade bioprogram till alla som stod utanför. Så nu har man vart så busig igen...men han slipper böter för sin parkering iaf. :D

Efter 2 glas vin rullade hela scenariot fram...så som kära fru M har det i Dalarna;) Killen är ju dalmas till på köpet!!!
Nu säger jag inget mer och stoppar kudden i örat och tänker inge mer på det här som har hänt ikväll.

Godnatt!!

2 kommentarer:

Emma sa...

Men hallå!!! More details please!!! Skit i åldern! Kärleken känner ingen ålder!! Puss på dig stumpan! Jag vill höra ALLT imorgon!

Maria sa...

Hörru.... min dalmas är ju 9 år äldre mig... som en annan sa... "Skit i åldern!" :) Berätta mera då :)