tisdag 30 december 2008

Uppdatering!



Tjolahopp!!
Det var ett tag sen jag var här. Jag kan ju skylla på att jag har slappat en del pga jullov :D
Men det som har hänt:
Jullafton har passerat fick en mysig kofta pyjamas och lite pengar. Men det som uppskattades mest var all den goda maten och det mysiga sällskapet med familjen. Just nu är det lite tufft i familjen vissa av er vet vad jag pratar om. Men på julafton fick jag en hälsning av farfar att han finns där och stöttar oss. Han busade lite med oss oxå tände ett ljus som vi försökte släcka...två gånger tända han det åt oss:P Farfar är död sen -82...för er som inte vet.

Annars är jag på god väg mot körkortet:D Körde runt och övade dragläge hemma hos pappa sen fick jag köra hem me:D Hela 50 km/h var jag uppe i och ett möte fick jag...lite läskigt men skit kul!!! Dragläget sitter riktigt bra nu tycker jag iaf...ok kanske inte varje gång men det är mest för att jag slarvar:P

Singel är jag ju me som ni kanske vet. Så jag har hängt en del på SD och genom det har jag lyckats med konstycket att få en fullbokad vecka....av olika dejter. Har redan varit på en i fredags. Det blev folkdans på sheppholmen:D Där svängde vi runt som mormor gjorde på den gamla goda tiden i både hambo, shottis, vals och slängpolska. Skit kul var det! Efter en hel kväll på bal så vandrade vi genom sthlm hem till honom passerade den stora granen på skeppsbron, som man måste titta när på innan den tas ner ;) Fick mig en schysst ryggmassage så nu är man lite mer rörlig :D Sen åkte jag hem. Träffade snubben igårkväll me. Det var nån som sa det där med musslan var bättre på nåt annat;) Det stämde inte:P Så nu vet ni det;) Ska nog säga att det får vara bra så....inget att hänga i julgranen det där inte det kan jag ju säga.
Vågar jag skriva mer? Det får ni avgöra;)
Jag ska berätta att jag inte är intresserad av nåt mer från honom.
Sen ska jag ju på en annan dejt ikväll:D
En kille som gillar katter å det är väl det jag vet om honom ungefär:P
Vi får se det blir nog trevligt:D
Jag berättar mer när jag kommit hem ikväll om hur det gick.

Puss

Inga kommentarer: