onsdag 3 december 2008

Hoppas på att bli bättre på att blogga :D

Nu är jag registrerad på bloggportalen me. Dags att bli "känd" eller vad säger man:P Eller bara bra att ha en plats där man skriver av sig och samtidigt kunna roa andra med små anekdoter från mitt liv.

Dags att börja leva SEX AND THE CITY livet, som det pratades om i kväll. Fröken Russinpaj ligger redan på plus sidan så vi är två andra som behöver komma ikapp henne med andra ord. Själv ska jag nog bevaka och övervaka henne och fröken K men med tiden får man nog snart börja vara på sin vakt när jag så småningom börja treva mig fram i mörkret efter ett lovligt byte. hihi

Fick ryktgrejer av fröken K i en tidig julklapp. Perfa då man snart ska gå en skötarkurs på ridskolan för att sedan nån dag i vecka stå och mysa extra länge med en pålle :)


puss och kram till mina små tomtenissor ;)

1 kommentar:

Emma sa...

Heja heja heja!!! Du e så duktig!!! Puss på dig också strumpnissan!