fredag 5 december 2008

Kommer på mig själv


Sitter på t-banan nu och kommer på mig själv med att ställa mina egna diagnoser på folk omkring mig. En har till exempel ses ut att lida av järnbrist, där bör man ju ta ett hb bra för att vara säker. Annars kan jag nog tro att de andra friska. Man blir lite knäpp av att plugga tror jag. Är på väg ifrån praktiken nu iaf. Trivs riktigt bra där, kommer väldigt bra överens med varan läkare oxå. Hon behandlas mig som en färdig sköterska vilket är väldigt ovanligt att läkare gör med studenter. Men nu ska jag hem och äta lite innan jag åker till fröken K jobb för en trevlig spelkväll. Hej hopp så länge!

1 kommentar:

Maria sa...

Hmm...man är konstig även som färdigutbildad....min karl kände på mina vener när vi träffades å tyckte det var bra stuns i dem.... Sköterskor är knasiga :D