torsdag 4 december 2008

Min praktik är tydligen het på vita duken :P

Eller ja det sjukhuset som jag nu gör min praktik på är tydligen en väldigt bra inspelningsplats. Just nu pågår inspelningarna för Män som hatar kvinnor just på detta område. Dessutom spelade de tydligen in några scener på avdelningen mitt emot för nån månad sen och idag var det parkeringsplatserna som var inspelningsplats.
Så nu för tiden rör man sig i samma område som Michael Nyqvist :)
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article1092407.ab

I övrigt så var det en riktigt lugn dag på praktiken en patien kopplade vi bort ett nutritionsdropp på, en annan tittade vi till och tog ett blodsocker på och den sista var en inskrivning som jag höll i. Ja en lugn kväll med andra ord. Kanske för de som inte vet vart jag är nånstans på min praktik så är det ASIH dvs Avancerad sjukvård i hemmet så vi åker runt till våra patienter och utgår ifrån en avdelning.

Nu är det dags för nattmackorna och kvällsro téet sen lär jag sova gott.

puss och kram på er

Inga kommentarer: