torsdag 4 december 2008

Man ska ta vara på sig själv

Gick med på en site som jag har hängt på tidigare, för ca ett år sedan. Känner mig inte alls lika lockad av att vara här som då, men använder det lite som terapi. Tänkte att jag behöver komplimanger så var annars kan man få dagliga komplimanger från okända om inte här på siten SD. Nu får ni allt gissa vart jag har blivit medlem igen. ;)

Just nu tvättar jag och efter det här inlägget dyker jag ner i skolarbetet igen. Sen om ca 1,5 timmar hamnar jag på praktiken igen på ASIH. På fredag har vi halvtidbedömning med eller utan AKA. Beror på om människan har ringt till praktikplatsen eller hur det ser ut. 2,5 veckor har man kvar på praktiken nu iaf. Tiden flyyyyger iväg. Sen är det jullov i 2 veckor!!

Hej svejs så länge!

3 kommentarer:

Emma sa...

Hihi, jag har redan räknat ut vart du har gått med igen;) Ja, du behöver lite uppskattning från annat håll nu=)Puss

Anonym sa...

Det var inte så svårt att klura ut, tycker jag. Det finns bättre. Och *stor kram* på dig! Säg till om du har tid och lust med en fika någon dag ;)

Cilla sa...

Det var inte det nä:P Ja vi får väl se om det finns bättre. Nån dag kan man försöka klämma in en fika men inte denna vecka och inte nästa för då är det fullt upp med skola och annat. Men säg gärna till igen med risk för att jag glömmer bort:P