tisdag 30 december 2008

Date ikväll:)

Som sagt var ju på en date ikväll. Vi gick till Och Himlen därtill. Fantastisk utsikt då denna lilla godbit ligger högst upp i Skrapan.
Dejten var trevlig...vi skrattade mycket och retades med varrandra. Han jobbar inom nåt som han är managment konsult över. Är man inte inne i den där branshen har man verkligen noll koll på vad det innebär men det är säkert bra.

Det tråkiga med den här snubben var att jag kände mig korkad...eller iaf mindre smart. Så jag tror inte han är nåt att hänga i julgranen han heller. Kan inte killen få mig att känna mig bra och iaf lite smart så är det inget för mig.

Söt var han, bjöd på garderob och drink gjorde han. Men han retades lite för mycket och det vet vi ju att sånt har jag redan dåliga erfarenheter av så han kommer nog läggas på hyllan denna med.
Han var gentelmannaktig men det vinner han inte på i det långa loppet.

Svår att få nåt bra grepp om var han me.
Ingen poäng här inte så ni vet;)


Sen ska dejten graderas i blåbärsmuffins ;)

Den får 3,5 blåbärsmuffins av 5

Sa till honom att jag gav dejten 4,5 blåbärsmuffins för det kom han på att vi måste gradera dejten hur bra den var. Men nu i efterhand när jag fått lite perspektiv på den så sjunker den i graderna. Han var lite för pretto för mig helt enkelt.
Han gav dejten 4 blåbärsmuffins.
Gulligt av honom att ringa mig sen för att kolla om jag kommit hem ordentligt. Men det känns mer som yta.

Jag kanske ger honom en andra chans....det får framtiden avgöra;)

Nu ska jag sitta och titta på scrubs dricka té och äta digestive kex:D

1 kommentar:

Katitzi sa...

Låter som en båda bra och dålig dejt! Låter ju najs att ha varit på Och himlen därtill. Men han får ju inte göra så min smarta Cissi känner sig dum!!! Usch usch... Det kommer ju fler dejter ;) Syns i eftermiddag!! Kramkram