torsdag 17 april 2008

Skämtåsido

Är nåt läskigt så skämtar jag bort det för att det ska blir lite lättare. Problemet med mig är att jag skämtar bort saker som jag inte borde skämta bort.
Jag sa att han får mig att känna så mycket för honom. Då svarar han: jag med.
Känner du oxå massa saker för dig. Blir mitt svar tillbaka. *sparkar mig själv på smalbenet*

Att bli sårad är skitläskigt...
Men jag hakar på hakuna matata trenden.

Det kanske blir jag som kläcker det mest laddade ordet av de alla....vi får se om jag vågar...han kanske springer då. Jag hoppas inte för det är hans fel att det är som det är.
Så det så!

Fan va läskigt!!!

2 kommentarer:

Emma sa...

you can do it! det är lika bra att lägga bort rädslan nu, du kan ju inte gå runt och vara rädd för att han ska dra i fortsättningen, öppna hjärtat! Själv har jag dumpat Claes idag! Ha, det kan han ha! Nu sitter jag iofs och hoppas på en viss grabb...menmen, svårknäckt nöt som sagt, vi får se;) Jag tänker i alla fall fortsätta ta det som det kommer och sårar han mig, ja då får han göra det helt enkelt! För då vet jag att jag har känt hela vägen igenom! Kram på dig!

Mariiie sa...

Våga och vinn! Bättre att ha försökt och misslyckats än att inte försöka och ångra det resten av livet. Och en massa andra kloka ord som jag inte kan komma på just nu =) Om han springer så är det han som gör det största misstaget för du är en underbar person! Kramkram!