fredag 18 april 2008

Ok nästan...

Jag sa nästan att jag ****** honom. Eller jag sa: Du vet det där du pratade om när du var full i Frankrike som du ville säga men som var för tidigt att säga då. Är det fortfarande för tidigt att säga? nja..ja lite kanske svarar han. Då säger jag att jag känner att jag skulle nog gärna vilja säga det men jag väntar lite då.

Alltså så sa jag inte exakt det där ordet men jag hintade ganska starkt om vad det var jag tänkte på. Men han har inte sprungit iväg....än.

Men jag börjar tröttna på att vara en katt kring het gröt runt honom.... (jag är katten han är gröten)

Ja ja... är det menat så är det menat. Just to go with the flow. Ta dagen som den kommer. Hakuna matata :D


*puss* på er!

1 kommentar:

Maria sa...

Vad härligt att känna så! Jag tror inte han kommer att springa iväg..då borde han väl ha dragit redan? Han är ju fortfarande kvar, bådar gott. Det blir säkert dunderbra! Kram på dä!!