onsdag 9 april 2008

Oj!

Varför vaknar man upp på morgonen och upptäcker till sin fasa att det ligger ca en decimeter snö på marken? Tur att det ska smällta bort under dagen :D April väder sucks big time när det är så här. Förra veckan var det ju underbar sol på onsdagen, tror jag. Blir till att springa på rullbandet i eftermiddag tror jag. Med en sväng i solariet. Jag har fått en liten kant på rumpan...det betyder att jag börjar bli brun!

I går kväll fick jag lite panik. Jag som tyckte jag hade tagit i lite i överkant när jag bjöd Johan till festen den 10 maj, med tanke på att det är ganska långt dit. Så säger han att jag är uppbokad den 31 maj!!!! Det är ju bara början på april än så länge!!! Vem vet var vi är 31 maj!!! Tydligen i hans värld så ska jag vara på dop när han brorsdotter ska döpas. Vilket ju innebär att jag ska träffa hela hans tjocka släckt...ooh shit nu fick jag svårt att andas! Och han är rädd för förhållanden....jag är panikslagen över att träffa familjen. Det är det läskigaste som finns! (näst efter spindlar) Nu har jag i princip lovat att jag ska följa med iaf...kanske borde säga att jag tycker sånt är skitläskigt men jag hoppas att jag inte ändrar mig. Kanske behöver jobba den dagen..... :oP


Fick försäkringsbreven från Agria så nu är skitungarna försäkrade i ett år till. Eller egentligen är de inga skitungar längre. Smulan blir 7 och Sture blir 4 i år. Kan inte fatta att jag har haft Smulan i 7 år! Det är ju länge ju. Tänk om hon hade varit än människa så skulle hon ha börjat skolan till hösten. Knäppt!

Well nu ska jag återgå till mina studier en stund till.
*pöss*

Inga kommentarer: