onsdag 9 april 2008

Får kuta imorgon...

Magen pajjade. Fick plötsligt fruktansvärda smärtor i magen på eftermiddagen så jag får väl springa imorgon istället...tråkigt bara för jag hade ju sett framemot att få mig en omgång på rullbandet. Att jag skulle ha sprungit på bandet beror på vädret. Det är kallt, grått och regnar. Blä! Lite varmare och gärna lite uppehåll hade fått mig att springa gamla vanliga vändan.

Tänkte jag skulle sola. Men det är upptaget när jag ringer hela tiden så det verkar inte bli det heller... :o( Verkar som det är fullt upp där borta ikväll med andra ord.

Jaja jag får ta tag i allt det där imorgon istället. Sedan blir det kanske till att gymma på fredag och ridning på lördag. Tre dagar på raken...jaja vi får se minst 3 gånger/vecka ska jag träna iaf och jag har ju redan tränat en gång den här veckan.

Ha det gott!

Inga kommentarer: