onsdag 18 april 2012

Sovmorgon i morgon!

Precis vad jag behöver!
Sover så himla dåligt om nätterna nu. Vaknar flera gånger per natt helt utan anledning bara för att se att klockan är 2 4 5 för att sen vakna av väckarklockan. Så irriterande!! Men i kväll är jag riktigt trött och sitter här och skulle behöva tandpetare till ögonlocken :P

Tittade på ett hus idag Men det är väl egentligen inte läge att köpa än och R fick inte tillräckligt bra känsla. Själv tyckte jag den var jättefin eller åtminstone hade gott om potential att bli något En hel del måleriarbeten behövdes dock göras. Syns ju såklart inte på bilderna. Men vi får vänta på det perfekta huset ett tag till.

Körde bil i dag och blev väldigt frustrerad över att jag inte ser allt och inte har fötter och växling igång på automatik än så jag börja böla...igen. Vet inte om jag har för höga krav på mig eller R tror att jag kan mer än jag gör för att han kan köra bil. Som tur var så blev vi väl aldrig arga riktigt på varrandra mest frustrerade över att den andra inte förstår. Att jag inte förstår honom vad han menar för att han tycker saker och ting är självklara och han för att jag inte förstår att det bör vara självklart. Ja ni fattar :P Mer träning behövs dock specielt på komma i väg momentet och att stanna i en stressad situaiton då jag bara fladdrar med pedaler och växellåda och förstås då får motorstopp... Körde runt i Lunda industriområde...en hel del bussar där faktist vid 18.30 tiden som ska in i garaget....mycket stressande. Men de borde ha förståelse då vi säkert var 4-5 st som var ute och övningskörde där :) Man kände sig inte ensam och dum iaf :P Mer övning får ske fredag eller söndag för sen körskola på måndag igen. Ska nog återgå till solvalla igen då kan jag kanske fokusera mer på mina övningsmoment så det blir lite mer automatikst :P

Nä kanske ska sova istället :) Läser ju föresten den här...om än lite trögt men riktigt bra är den! Matrevolutionen













Godnatt på er!

Inga kommentarer: