fredag 20 april 2012

Frusen!

Varför är det novermberväder i april??? Ok det kalls väl också för aprilväder men jag minns inte att april har varit så här omväxlande. Sol ena dagen och varmt och snö nästa. R vågade sig på med att en blomma har fick ta det stora steget ut på balkongen så vi får se om  den överlever. R tyckte det var dags för den att flytta ut nu så hej hopp och lycka till därute. Själv vart jag mycket orolig när jag såg snön falla i morse. Nu dör väl den där änglatrumpeten tänkte jag. Men när jag kom hem såg den ganska nöjd ut. Bladen lixom sträckte lite extra på sig.

Själv sitter jag nu inne och har stoppat fötterna i fotvärmaren! Magiska goa värmande pryl. Utan den hade nog mina fötter aldrig blivit varma här hemma.

Städning hade vi idag me så golvena är fräsha...tyvärr missade vi att det skulle vara städning idag pga förskjutningen på föregående städning så ja det är väl typ det som är fräsht :P
Jag kanske ska ta tag i det då vi får över vänner i kväll. Ska bara sitta ett litet tag till :P

Hej svej så länge i rusket!

Inga kommentarer: