tisdag 17 april 2012

Massa god mat!

Har ju hittat en jätte trevlig sajt med massa god LCHF mat! http://alltomlchf.blogspot.se/ Har iofs inte lagat nåt härifrån än men det kan jag lova att jag kommer göra! I Idre blev det ju lite mycket av det goda så trots att jag faktist "tränade" (åkte skidor) så gick jag upp på en vecka 3 kilo!! Så nu blir det raka vägen mot lch detox och näst intill strikt. Inget mer socker! Inget mer stärkelse! Paprika, tomat, morötter kommer jag nog fortsätta med trots allt. Lite c-vitamin måste man ju få i sig. Dessutom så måste jag, nästa månad köpa mig ett par gympaskor och börja springa igen. Samt att jag så snart det slutar snöa om morgnarna börja cykla till jobbet. Kanske att jag göra det redan på torsdag förresten för då jobbar jag ju faktist kväll. Håll tummarna för att jag kommer i väg.

Inga kommentarer: