torsdag 19 april 2012

Jobbar kväll!

Sov så gott i natt! Precis vad jag behövde.
Nu stoppar jag i mig lite frukost. 2 koppar kaffe (som är min standard) och så low carb brödet med jordnötssmör och ost, mums! Orkar inte ägg idag. Börjar visst tröttna en smula på ägg, kanske man skulle göra pannkaka istället till frukost... kika in på 56kilo.se för pannkaksrecept. :)

Nu när jag är striktare med lchf:en har jag lyckats komma ner ett kilo redan, den här veckan :) Middagen igår var gyrossallad fråd foodcourten i Vällingby...riktigt smarrig! En helt ny värld av snabbmat öppnade sig där. Finns ju grekiskt, american barbeque och kina mat, thai, sushi...det måste ju funka att få sallad till det mesta där. Sen har pizza stället så man kan välja att göra sin egen sallad! Riktigt smarrigt!

Nä nu äta och sticka lite innan jag sticker till jobbet :)

Kramar!

Inga kommentarer: