fredag 19 september 2008

Examinationsseminariet är över!

Jag måste säga att vår grupp var riktigt bra! Vi hade en fin overhead över de punkter vi skulle ta upp samt våran diskussionsfråga. Vi var alla bra pålästa och kunde flika in en och annan egen upplevelse som man kunde relatera till.
Så nu sitter jag här och har inge skola att göra :oP
Känns alltid lika konstigt när man har pluggat så intensivt en tid och sen poff inget att plugga. Nu MÅSTE jag ju ta tag i att städa...det jag kunde göra förut för att slippa att plugga. Det är konstigt att det känns mycket roligare att städa när man igentligen måste göra något annat som att plugga.
Jaja...jag tar tag i det snart...ska bara titta lite på City akuten :P

Ha de!

Ps. mitt arbete kändes inte alls lika bra som att det kändes igår, när jag hade pratat med några i klasse.....nu får jag säkert kompltera....suck...orkar inte!

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner igen den där känslan =) När man skrivit en tenta eller lämnat in en uppsats, helt plötsligt står man bara där och ser ut som ett frågetecken =)