torsdag 24 november 2011

Veckans mat :)

Hejsan!
Glömt att skriva upp veckans mat.
Måndag: Kålpudding
Tisdag: Spenatpaj och sallad
Onsdag: Kycklinglever gryta med kokta morötter
Torsdag: Torsk med pestotäcke
Fredag: Fredagsmys
Lördag: middag hos fröken K
Söndag: thaigryta
Vaknade med sån huvudvärk idag. Tror att det är för att jag druckit så mycket kaffe om mornarna när jag jobbar och nu har jag sovit över den vanliga tiden jag brukar dricka kaffe. Bäst jag ramlar bort till kaffemaskinen och gör mig mer kaffe.
Att göra idag är handla julklappar, plugga och köpa fredagsmys till jobbet. I kväll måste jag även göra ett vattenbyte på akvariet me. Det börjar bli grönt vatten där i igen.
Idag är det ju sol ut med! Måste ut och ta mig en promenad...börjar bli brist på d-vitamin här.
Hej svej!

Inga kommentarer: