tisdag 6 september 2011

Svettas

Eller ja jag har värmevallningar...känns ju som att man kommit i klimakteriet. Men idag var jag duktig och åt typ inga kolhydrater. Det är svårt det där. men om man bara har lite vaniljsocker på yoghurten och dricker proviva är det ganska ok va?

Imorgon blir det stekt fläskkarré med tomat och mozzarellasallad, hickory sås och stekt hallumi. Provsmakade ikväll inte helt fel måste jag säga :)

Magen mår bättre iaf. Men jag har haft jätte ont i den...troligen pga fusk så jag får väl skärpa mig lite nu :P

Väger 57 kg stabilt nu igen :)

Ryssen från Idol kör elektropop på femmans breaking news idag. Han vart ju verkligen känd över en kväll. Helt galet!

I morgon första kursdagen på handledarkursen. Åker hemifrån kl 06.30, jobbar, kurs, kommer hem typ 20.00. Lååång dag.

Kramar

1 kommentar:

Emma sa...

Hej! Va mysigt att du har börjat blogga igen! Hoppas att kursdagen känns överkomlig =) Kram å puss!