tisdag 13 september 2011

Pluggar igen

Jorå så nu har man satt sig vid skolbänken igen. Jag började en handledarkurs i förra veckan. Sista dagen innan inlämning av uppgiften har jag blivit klar med min del av gruppuppgiften. Otroligt att man inte kan ändra sina gamla vanor ens en gång. Sätter mig i sista minuten och gör klart allt. Men jag arbetar visst bäst under stress vad gäller skolan iaf.
Kom på mig själv med att tycka att det var så där mysigt att plugga som det var i början av sjuksköterskeutbildningen. Börjat dricka te igen bara därför:P
Ska nog kolla upp på riktigt hur många kurser jag behöver göra för att bli dsk. Pratade me en tjej på jobbet som jobbar lite extra hos oss nu iom att hon kommit in på dsk. Hon läser just nu en kurs jag redan läst nämligen. Så bäst att ta tag i saken va :)
Även bokat tid för att prata lån och lånelöfte. iiiih :D Projekt projekt projekt :) Körkort planeras ju det med så småning om och när jag tagit det köper vi hund.
Önska mig lycka till på torsdag för då ska jag ha lönesamtal!
Middag ikväll. Coq au vin med ungstekta grönsaker!

Inga kommentarer: