onsdag 14 september 2011

Godmorgon!

Vaknade kl 7 i morse samtidigt som R skulle vakna och var inte särskilt sugen på att somna om. Så jag hämtade mig en kopp kaffe och kröp ner i sängen igen och nu ligger jag här och tittar på the voice på femman. Bra morgonprogram faktiskt. Min förkylning är så där trodde den skulle ge med sig då jag nu har blåsor i hela munnen istället men nu på morgonen känner jag hur den smyger på mig igen med ont i halsen, ont i kroppen och början till snuva. Fasen antingen ska man bli ordentligt sjuk eller så kan det lika gärna vara. Det här är bara stört.

De prata om en parfym från Laila Bagge på the voice. Luktar gott enl Josefin typ 295 kr skulle den kosta. Det är bara för ro. ligt med parfymer synd att man jobbar på sjukhus och inte kan använda dem bara.

Förresten så köpte jag en bra toner på apoteket i mån från Neutrogena 3 in 1 blackhead eliminating nåt sånt. Luktar gott och än så länge riktig bra känns verkligen att den går ner på djupet och rengör. Men vi testar den ett tag så får vi se. Nu lite frukost och sen plugga.

Puss!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: