fredag 23 november 2007

Idol på TV

Nu är det dags svenska folket! I kväll röstar ni ut stackars Andreas. Ja han kan sjunga...sjunger som en gud skulle man kunna säga. Men för tusan Andreas rör lite på dig. Låt dig ryckas med av dina grymma rocklåtar. Stackarn ser ju helt bortkommen ut när han står där uppe på scenen. Lyckas han med det till nästa låt kanske?
Nepp det fixa han inte. Jaja, han åker ut ikväll va?

Vänta lite, vänta lite...."När man sjunger är det inte det viktigaste att man inte sjunger falskt." Med andra ord ska jag ställa upp nästa år med min "Jul jul, strålande jul" a lá LP-svung. Med andra ord...jag kommer att bli nästa års Idol!

Hejja Daniel och Marie!

Ni är båda grrrrymt bra, så jag kan inte bestämma mig för vem som är bäst. De kan båda sjunga vilken sorts låt som helst och kan ändå plocka fram det där lilla extra som gör att man bara stannar till. Ni ger mig båda gåshud.

*puss*

"tillägg"
Det är ju helt jävla oooooootroooligt!
Varför skulle han åka ut för. Det var ju Andreas som skulle ut inte Daniel.

Jaja inget att göra åt. Hoppas att han fortsätter med musiken och kanske han gör en skiva nu iaf. Lät ju så iaf.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I agree with your point!
men Amanda Jensen e ju bara för BÄST!!! dessutom har hon ju STIL, tjejen. De rosa flamingo örhängena och de stora gröna plate earrings hon haft på sig kommer från ett superkul smyckesmärke som heter MI LAJKI. Hittade deras hemsida med webbshop på www.milajki.com
mkt rock n roll, humor och lyx! örhängena kostar 499 SEK.
Puzz!!!

Cilla sa...

Ok håller med dig helt ang. hennes stil. Den är grym, men hon kan fortfarande inte sjunga. Tycker jag. Jag trodde hela grejen med att sjunga och skapa en karriär som popstjärna/idol här var att man faktist kan sjunga rent. Men smaken är som baken och tur är väl det :)