måndag 7 maj 2012

Gulle gulle gull!

Varit och hälsat på en bebis ute på Munsö!
Gud så liten och sockersöt. Även fast han var arg och förbannad för att behöva få vänta på lite mat så var han ju bedårande. Dessutom blev man inte helt förskräckt när han tog i ända ifrån tårna när han var så arg. Han hade lite ont i magen också så han fick hänga upp och ner på min arm en stund. Allt för att kunna hjälpa honom på bästa sätt. Men inte är det lätt att hjälpa en sån liten.
C är otroligt duktig med honom. Märks att hon är mamma allt verkade så lätt allt hon gjorde med honom. Men mestadels sov han i famnen på mig. Så otroligt mysigt! Fick busa med hans storasyster en stund med på em. Busfian där hihi :)

Fick ju chans att shoppa loss till honom på M:s jobba i Älvsjö http://www.gvbarnklader.com/.
hihi roligt att köpa bebiskläder! Allt är ju så himla sött!

Körskola var det idag me. Körde runt i Nockeby och Ängby. Kom på mig med att prata för mycket så jag glömde bort mig :P

Samma korsning som jag försökte starta på trean i fick jag åter igen motorstopp i. Denna gången pga troll. Sen körde vi för länge så en ovan billist fick stressa tillbaka till brommaplan vilket slutade med att vi var ute och cyklade istället på fel körfält pga att en lastbil ställt upp sig vid en refug med påbudsskylt med en öppen förardörr. Det såg alldelles för trång ut för att jag skulle komma förbi. Jag var måttligt irriterad på honom kan jag säga. Men förbi kom vi men läraren korrigerade lite.

Just det vi startade i backe me. Bäst var jag på det svåra sättet tydligen...iaf den här gången annars brukar jag vara bäst på det lätta sättet. :P

Nä det blir en tidig kväll här för mig. Ska nog gå på knopp tror jag.

Godnatt!!

Inga kommentarer: