lördag 23 februari 2008

Tråkit att städa...

Jaha...nu fick jag en ursäkt till att inte städa. Jag sätter mig här istället och skriver lite i min blogg för den behöver ju uppdateras. :oP
Jag var på Ridskolan idag och hade teori, haha vilken jäkla sits jag har. Eller ja jag sitter ju rak i ryggen och håller balansen, men jag kniper med låren så jag kan inte sträcka ut benen ordentligt. Vi tittade nämligen på en film som spelades in förra gången vi red så vi kunde se vad vi gjorde för fel. Därför ska jag nu skaffa mig en Yoga-boll så jag kan sitta hemma och träna på min sits. Smart va!? Kan man lixom sitta framför TV:n och träna samtidigt. Iaf träna på mag-rygg och höftmusklerna. Men nu ska jag nog fortsätta med mina lilla mopp och skrämma katterna lite till ...hihi

Ha De!

*pöss*

Inga kommentarer: