måndag 31 oktober 2011

Mer mat!

Eftersom det inte blev hamburgare i lördags utan Sjöpaviljongen istället.
Måndag
Lchf hamburgare.
Tisdag (Jag hoppar in och jobbar kväll istället för dag)
Kantarellsoppa
Onsdag
R:s thai a la Lchf
Torsdag
Carbonara med nåt annat istället för pasta ev vitkål eller zuchini
Till helgen tar vi en tur för sista gången det här året, till landet. Vi börjar med andra ord att fuska redan på fredag med Pizza från Blå krogen :)
Men o andra sidan ska vi grilla på lördag så då blir det troligen Lchf igen. Söndagen får vi se vad det blir.
Snart är det Bandit kryssning!! Börjar längta enormt. Många nya ansikten kommer dyka upp detta år men även några gamla som tyvärr inte kan följa med. Som tur är kommer denna båt troligen att avsegla till våren med :)
Nu ska jag göra en banditkryssnings lista till spotify.
Kramar!

2 kommentarer:

Katitzi sa...

Åhh den playlisten vill jag ha så jag hinner lyssna in mig på lite musik inför kryssningen :)
Kram

Cilla sa...

Absolut! Hur gör jag för att du ska kunna lyssna på den? kram kram