söndag 27 juli 2008

En shysst läggning för framtiden.


Summa summarum säger mina kort på här: det centrala är att jag kommer att komma över mitt ofruktsamma förflutna. Att det som har varit inte gett mig det jag behövt. Men att jag nu kommer få det min kropp behöver kärlek, hälsa. Nu: jag har nu möjligheterna att kunna handskas med olika former av kommunikation, kropp materia ekonomi, inspiration förvandling dynamik, filosofi religion andlighet, direkthet ärlighet målmedvetenhet, författarskap publicering, översinnlig insikt telepati, känslor relationer sexualitet, intellekt logik analys. Kännslomässigt säger korten: självkännedom, förändring, medlidande. Jag har helt enkelt lärt känna mig själv bättre och vet mer hur jag fungerar. Intellektuellt säger korten: att jag har släppt mina gamla roller, att jag avskiljer mig själv från gamla roller och beteende mönster. Att jag ska vara sann mot mig själv. Snart: en dynamisk rörelse framåt, en ökad insikt och förestående förändringar. Inre växande och utveckling. Undanröja alla hinder och spärrar på vägen. Framtiden: öppet visade känslor, moderskap, kännslomässig integritet. Blomstrande kärlek. Det gamla framträder i ett nytt ljus, en känslomässig pånyttfödelse. Familjen och hemmet. Det övergripande: väldig skaparkraft, uppmärksamhet, fullbordat kärleksförhållande, vishet, andlighet, förvandling. Ett befriat förhållande mellan man och kvinna. Alla energier för en gemensam kreativ process. Energierna kommer inte längre slösas i kamp för dominans, svartsjuka eller begränsande. Uppfyllandet av mina önskningar är möjligt har och nu. Slappna av och låt dig dras med i dansen. De som ska mötas kommer att finna varandra. Detta ger mig ett lugnande och betryggande avslut på denna helg. Jag är nog onödigt hispig ibland. Men jag börjar förstå hur jag ska hantera min hispighet.

3 kommentarer:

Emma sa...

Oj, det där lät ju asbra!=D Lyssna på korten du! Får man fråga vad det är för en hispighet du drar runt på? KRAM

TinaThomas sa...

OK, intressant!

Är det du själv som lagt korten eller har du bett ngn spå dig?

Har kikatn nu och kommer följa dig på bloggen ;0)

Syns i mörrn, gums!

TinaThomas sa...

Ps vet inte om min pojkvän godkänt att du lagt ut bild på honom på din blogg... ;0)