onsdag 11 juni 2008

Sverige-Grekland

Hahahaa
Fy bubblan vilken härlig stämning det var på boulebar!
Sitta ute dricka öl och kolla på fotboll med en snygg pojke. Det var allatiders det. Ännu bättre blev det ju när Sverige vann med 2-0! Woooooohoooo!
Jag kan bröla som en grabb oxå tror jag. Förut var jag väldigt försynt när jag tittade på sport. Men nu brölar jag ikapp med grabbarna ;)
Man blir ju så till sig så det går ju inte att hålla inne lixom:D
Boulebar måste intas fler gånger i sommar! Nästa gång Sverige spelar kanske? Hur många hakar på? Man kan börja tidigare innan matchen börjar med en omgång boule. Obs det är boulebar i rålis jag pratar om. Ur trevligt ställe med schysst personal. Lite dyr öl kanske...49:- för en stor stark i ett litet glas. Jag undrar hur mycket det var i det där glaset? Inte var det 40 cl iaf. Det kanske var 33 cl eller nåt. Smaka på en riktigt smarrig italiensk öl Pironi. Rekomenderas!
Haha...både J och jag var lite runda under fötterna när vi knalla hem. Vi var faktist på samma nivå. Salongsberusade ;) och jag som brukar bli det efter en öl...var det nu efter 4! Är det bra eller dåligt?
Alkisvarning kanske?
Äsh tusan...det är ju sommar!!!!!

Pöss!

(SVERIGE ÄGER FETT!!!!) ;o)

Inga kommentarer: