torsdag 6 mars 2008

Dessa borde oxå sova nu...


Ligger i sängen, klarvaken men jätte trött. Tänker att varför skulle jag ta den där sista kopp kaffen för? Fast det var ju väldigt gott :-). Men jag skulle ha låtit bli för min hjärna vaknade iaf inte. Tanken var ju att jag skulle dricka kaffe för att bli mer kreativ och skriva mer på skolarbetet. Men så blev det inte. Utan det kändes iaf som om någon bytt ut min hjärna och lagt in lite bomull istället. Så nu måste jag stanna hemma från föreläsningen imorgon för att hinna färdigt med artikelgranskningen i tid. Ska ju besöka lilla mormor imorgon me plus fika med polers. Så jag tänkte gå upp tidigt och vara flitig som en liten myra för att hinna klart. Tusan jag vill ju hinna med att springa lite oxå. Då är det bäst att jag stoppar in kudden i örat nu och sommar. Hoppas ni får sova gott i natt! Sov gott! Och till imorgon: "Carpe diem"

Inga kommentarer: